FANDOM

עונה 4 (עונה 30)
29-30.jpg
העונה הקודמת
העונה הבאה

עונה 4 היא העונה הרביעית במספר של הסדרה המחודשת של "דוקטור הו". דיוויד טננט חזר לתפקיד הדוקטור וקתרין טייט, שגילמה את דונה נובל בפרק "הכלה הנמלטת" בעונה 3, הפכה למלווה קבועה בעונה הזו. בנוסף לדונה, כל מלווי העבר של הדוקטור חזרו בפרקי סיום העונה, כאשר מרתה ורוז הפכו לשחקניות משנה בעונה. הכותב הראשי של העונה היה ראסל טי דוויס.

שחקנים עריכה

DAD.PNG

דיוויד טננט וקתרין טייט בתמונת פרומו לעונה הרביעית.

שחקנים ראשיים עריכה

שחקנים משניים עריכה

שחקנים אורחים עריכה

פרקים עריכה

# תמונה שם מיקום וזמן אויב מלווים
01 שותפים לפשע.jpg שותפים לפשע כדור הארץ, 2009 האומנת קופיליה. דונה
דונה והדוקטור נפגשים בשנית להרפתקה נוספת, לאחר שדונה חיפשה אחריו. הפעם, בניגוד לפעם הקודמת, היא מסכימה לבוא עמו ונכנסת להרפתקה של חייה.
02 שריפות פומפיי.jpg שריפות פומפיי פומפיי, שנת 79 אחרי הספירה פיירובייל
לוציוס
דונה.
הדוקטור לוקח את דונה למסעה הראשון - רומא העתיקה. אך מהר מאוד מתברר שהם לא הגיעו לרומא, אלא לפומפיי - בדיוק יום לפני התפרצות הר הגעש.
03 כוכב האוד.jpg כוכב האוד אוד-ספרה, המאה ה-42 קלינמן האלפן. דונה.
הדוקטור ודונה מגיעים לאוד ספרה ופוגשים את האוד, ידידיו הוותיקים של הדוקטור. בעוד שבפגישתם הקודמת הם נשלטו ע"י השטן, הפעם נראה שיש משהו אחר.
04 תכסיס סונטארן.jpg תכסיס הסונטארים כדור הארץ 2009 סונטארים. דונה, מרתה.
מרתה קוראת לדוקטור ולדונה בכדי לחקור מקרה מוזר. מהר מאוד הדוקטור מגלה שמרתה לא קראה לו לחינם, ושמאחורי המקרה עומדים אויביו הוותיקים - הסונטארים.
05 שמיי הרעל.jpg שמיי הרעל כדור הארץ 2009 סונטארים. דונה, מרתה.
הגז המסתורי של הסונטארים חונק את העולם והדוקטור אובד עצות. ווילף נחנק בתוך המכונית והישועה מגיעה ממקום בלתי צפוי.
06 בת הדוקטור.jpg בתו של הדוקטור הכוכב מסליין גנרל קוב. דונה, מרתה, ג'ני.
הדוקטור, דונה ומרתה מגיעים למקום מסתורי. מהר מאוד הדוקטור נלקח וידו מוכנסת למכונה מוזרה. אפשר להגיד מזל טוב לדוקטור - יש לו בת!
07 חד הקרן והצרעה.jpg חד הקרן והצרעה כדור הארץ, לונדון, שנות ה-20 דבורני. דונה.
הדוקטור ודונה מגיעים לשנות ה-20 של המאה ה-20 כדי לפגוש את אגתה כריסטי. מהר מאוד הם מוצאים את עצמם בתעלומת רצח כמיטב הספרים של אגתה.
08 שקט בספרייה.png שקט בספרייה הספריה, המאה ה-51וואשטה נראדה. דונה, ריבר.
הדוקטור ודונה מגיעים לספריה הגדולה ביקום ומגלים שהיא ריקה מאדם. הדוקטור פוגש בארכיאולוגית שהגיעה למקום ומגלה שהיא מכירה אותו מצוין - אך הוא לא יודע מי היא בכלל.
09 יער המתים.JPG יער המתים הספריה, המאה ה-51
עולם החלומות
וואשטה נראדה. דונה, ריבר.
דונה מגיעה למקום מוזר בו הזמן מתנהל בצורת חלום. באותו זמן, בספרייה. הדוקטור מנסה להציל את כולם מפני הוואשטה נראדה ומנסה לפצח את חידת ריבר סונג המסתורית.
10 חצות.png חצות חצות סקיי סילבסטרי
(נשלטת ע"י חצות).
דונה..
הדוקטור נוסע, לבדו, ברכבת שחוצה את הכוכב חצות. אך משהו משתבש במהלך הנסיעה ויצור מסתורי תוקף את הרכבת.
11 פני שמאלה.jpg פני שמאלה שן שן
כדור הארץ (יקום מקביל), לונדון, 2007-2008
כדור הארץ (יקום מקביל), לידס, 2009
חיפושית הזמן
מגדת העתידות
דונה, רוז.
דונה פוגשת מגדת עתידות שגורמת לכך שהיא לא תפגוש את הדוקטור. בעזרתה של רוז טיילר, דונה יוצאת למבצע שמטרתו להחזיר את הזמן למסלולו.
12 כדור הארץ הגנוב.jpg כדור הארץ הגנוב כדור הארץ 2009 דאלקים
דאברוס
דונה, רוז, מרתה, שרה ג'יין, ג'ק.
כדור הארץ "נחטף" באופן מסתורי והדוקטור לא מופיע. בעזרתה של הארייט ג'ונס, מלוויו של הדוקטור עושים את כל מה שאפשר על מנת ליצור עמו קשר.
13 סוף המסע.JPG סוף המסע כדור הארץ 2009
כור הדאלקים 2009
דאלקים
דאברוס.
דונה, רוז, מרתה, שרה ג'יין, ג'ק, מיקי, ג'קי.
הדאלקים ודאברוס עומדים להשמיד את כל היקום ולהפוך לצורת החיים היחידה. הדוקטור עומד לגלות דבר או שניים חדשים על עצמו, וגם על דונה...
** ספיישל - הדוקטור הבא.jpg ספיישל - הדוקטור הבא כדור הארץ, לונדון, 2007 סייברמנים
מיס הרטיגן.
ג'קסון, רוזיטה.
הדוקטור מגיע ללונדון הויקטוריאנית ומגלה שיש דוקטור נוסף באיזור. האם זהו הדוקטור ה-11?
** כוכב המתים.jpg ספיישל - כוכב המתים לונדון, סאן היליוס, 2010 הנחיל. כריסטינה.
הדוקטור עולה על אוטובוס בלונדון אשר עובר בחור תולעת מוזר ומגיע לכוכב מדברי בעל 3 שמשות. שם, הדוקטור וליידי כריסטינה הגנבת מגלים שיצורים מתכתיים מנסים להגיע לכדור הארץ ולהפוך אותו לחול.
** OnTheRoof.png ספיישל - מימי המאדים כדור הארץ, לונדון, 2007 השיטפון. אדלייד.
הדוקטור נוחת על מאדים ומגלה את "בסיס בואי 1" - המושבה האנושית הראשונה בחלל. הבעיה היא שהם עומדים למות - והוא יודע את זה. הדוקטור נכנס לקונפליקט קשה, האם לתת לאנשים חפים מפשע למות?
** Doctor who eot1.jpg ספיישל - סוף הזמן לונדון, 2009. המאסטר, אדוני הזמן. וילפרד
אויבו הגדול ביותר של הדוקטור, המאסטר, חוזר לתחייה בערב חג המולד. בעודו נחוש בדעתו לרמות את המוות, הקרב הגדול עצמו משתרע על האדמות השוממות של לונדון עד שער אל-מוות מיסתורי ולא ידוע. כשהאוד מזהירים שוב ושוב מסכנה הרבה יותר גדולה שמתקדמת לכיוונו של הדוקטור בעוד שצל נורא נופל על היקום כולו.

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית