FANDOM

עונה 2
Sarah Jane Adventures Logo
העונה הקודמת
העונה הבאה

העונה השנייה של הרפתקאות שרה ג'יין כללה 12 פרקים של שישה סיפורים בעלי שני פרקים. היא הופקה בממלכה המאוחדת בסתיו 2008. העונה החלה עם כל השחקנים של העונה הראשונה (מלבד ג'ון לסון כ-K9, שלא הופיע בשום פרק רגיל). שינוי ראשי בצוות השחקנים קרה לאחר הסיפור הראשון (שני הפרקים הראשונים). יסמין פייג' (מריה ג'קסון) עזבה את הסדרה והוחלפה באנג'לי מוהידרה בתפקיד ראני צ'נדרה. במשך כל העונה היו אזכורים למריה, כולל פלאשבקים וסיפורים. פייג' חזרה לתפקיד אורח בסיפור הסימן של הברסרקר.

העונה זכורה בשל חזרתו של ניקולס קורטני בתפקיד סר אליסטר גורדון לטבריג סטיוארט. זו הייתה הופעתו הראשונה (על המסך) מאז סרט הוידאו לצפייה ביתית, זמן השבתה, ב-1995 והפעם הראשונה בהפקת ה-BBC מאז שדה הקרב ב-1989. כממ"א גם ביצעו בעונה זו את הופעתם הראשונה על המסך בסדרת בת. בעונה זו חזרו נבלים כמו הביין והטריקסטאר. הסונטארנים הופיעו בפעם הראשונה בסדרת הבת בפרק שהוא המשך ישיר לסיפור של דוקטור הו בעל שני חלקים, תכסיס הסונטארים/שמיי הרעל.

מספר חודשים לאחר סיום העונה, צוות השחקנים - כולל K9 בהופעתו היחידה בעונה השנייה - התאחדו מחדש במרקסאקוריקופאלאפאטוריוס באהבה, מיני פרק שהופק ב-2009 כחלק מאירועי יום האף האדום של קומיק ריליף.

SJA series 2 team

טפט לפרסום העונה השנייה. זוהי הפעם היחידה בה מר סמית קיבל מקום משלו בפוסטר פרסומת כחלק מהצוות הראשי.

שחקנים עריכה

שחקנים ראשיים עריכה

שחקנים משניים עריכה

שחקנים אורחים עריכה

סיפורי טלוויזיה עריכה

# תמונה שם אויב צוות
01 הסונטארי האחרון הסונטארי האחרון קאגשרה ג'יין סמית  • מריה ג'קסוןלוק סמית
קלייד לנגרמר סמית
דיווחים על אורות מסתוריים מובילים את שרה ג'יין וחבורתה למפגש מבעית ביער עם קאג, אויבה הותיק של שרה ג'יין. בנוסף - מריה צריכה להתמודד עם משבר משפחתי - לאבא שלה הוצעה עבודה באמריקה.
02 יומו של הליצן יומו של הליצן אוד בוב הליצן, פיד פייפר שרה ג'יין סמית  • ראני צ'נדרהלוק סמיתקלייד לנגרמר סמית
ראני היא ילדה חדשה ברחוב באנרמן, שנרדפת ע"י ליצן. האם יש לזה קשר להיעלמויות הילדים המקומיים? וכשחברו הטוב של קלייד, דייב, נעלם, החבורה יוצאת להרפתקה בקרקס.
03 Secret of the stars main סודות הכוכבים מרטין טרומן, אורות עתיקיםשרה ג'יין סמית  • ראני צ'נדרהלוק סמיתקלייד לנגרמר סמית
מרטין טרומן הוא אסטרולוג. הוא חי את חייו כרגיל. עד שכוכב נופל פגע בו - מאז הוא מסתכל על האסטרולוגיה והכוכבים קצת אחרת.
04 PaulLanger1 חותם הברסרקר פדנט הברסרקרשרה ג'יין סמית  • ראני צ'נדרהלוק סמית
קלייד לנגרמר סמית
פדנט חייזרי שנותן ללובש אותו כוח לשלוט באנשים נגנב מעליית הגג של שרה ג'יין. לוק וראני מגייסים את עזרתה של אימא של קלייד, בכדי לאתר את קלייד ואביו, שבידם הפדנט.
05 48 פיתויה של שרה ג'יין סמית הטריקסטארקריסלוק שרה ג'יין סמית  • ראני צ'נדרהלוק סמיתקלייד לנגרמר סמית
כששרה ג'יין מחזירה ילד שנפל דרך קרע בזמן אל 1951, היא מבינה שיש לה דרך לראות את ההורים שלא הכירה. האם זה מלכודת? כי אז שרה ג'יין ולוק נופלים קורבן למסע נקמות של הטריקטאר.
06 640px-Wormwood and Sontaran אויב הביין גברת וורמווד, קאג, קאל קילבורן, ביין קינדרדשרה ג'יין סמית  • ראני צ'נדרהלוק סמיתקלייד לנגרמר סמית
גיטה צ'נדרה נחטפת ע"י גברת וורמווד, מה שקורא לשרה ג'יין וחבורתה לבוא להציל אותה. אבל וורמווד מאחדת כוחות עם אחד מאויביה הותיקים של שרה ג'יין, קאג - מה שגורם לשרה ג'יין לפנות לחבר ישן.

מיוחדים עריכה

# תמונה שם אויב צוות
* Eranius (Comic Relief) מרקסקוריקופאלאפאטוריוס באהבה משפחת הסליתיןשרה ג'יין  • ראנילוקקליידמר סמיתK9
בזמן שהיא מבצעת תחזוקה במערכת של מר סמית, אורח מפתיע מבקר את שרה ג'יין סמית.

חייזרים ואויבים עריכה

נובלות עריכה

עד כה, שני סיפורים עובדו לנובלות. שני הסיפורים פורסמו בנובמבר 2008. עדיין לא הוכרז מתי יעבדו את שאר הסיפורים לנובלות, אף על פי שסיפור אחד מעונה 3 כבר עובד לנובלה.

ספרי אודיו עריכה

Sja series 2

DVD העונה השנייה

הפקה בין לאומית עריכה

שלא כמו עונה 1, שהופקה ב-BBC ילדים בקנדה ובערוץ המדע הבדיוני בארצות הברית, עונה 2 לא הופקה מיד בערוצים אלה, והסתכמה בשחרור DVD (ראו בצד) שהשתחרר ללא הפקת טלוויזיה קודמת בצפון אמריקה.

באמצע ינואר 2010, BBC ילדים החלו לשדר סוף סוף את העונה השנייה, אפילו שכבר בזמן הזה הרשת הדיגיטלית נפלה בגלל כבל אחד בספקי השירות בקנדה

שחרורים לצפייה ביתית עריכה

  • העונה השנייה המלאה (כולל את "מרקסאקוריקופאלאפאטוריוס באהבה" כבונוס שניתן לצפייה רק אם עונים נכונה על חידון) שוחרר בממלכה המאוחדת ב-9 בנובמבר 2009.
  • הדיסק שוחרר בצפון אמריקה יום לאחר מכן, ב-10 בנובמבר. זוהי הפעם הראשונה בצפון אמריקה שתכנית טלוויזיה בעלת זיכיון שוחררה ב-DVD עוד לפני ששודרה בטלוויזיה.

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית