FANDOM

ייתכן שאתם מחפשים אחר העונה הראשונה של הסדרה המקורית, אחר העונה הראשונה של טורצ'ווד או אחר העונה הראשונה של הרפתקאות שרה ג'יין.
(עונה 27)
27-28.jpg
העונה הקודמת
העונה הבאה

עונה 1 (לעתים ידועה גם כעונה 27) היא העונה הראשונה במספר של הסדרה המחודשת של "דוקטור הו". זו הייתה הפעם הראשונה שדוקטור הו משודרת מזה 16 שנה. היא הציגה לעולם דוקטור חדש (כריסטופר אקלסטון) ומלווה חדשה (בילי פייפר). הכותב הראשי של העונה היה ראסל טי דיוויס והיא הופקה ע"י BBC Wales.

שחקנים עריכה

1012911-ecclestonnj1 super.jpg

כריסטופר אקלסטון ובילי פייפר בתמונת פרומו לעונה הראשונה.

שחקנים ראשיים עריכה

שחקנים משניים עריכה

שחקנים אורחים עריכה

חייזרים ואוייבים עריכה

פרקים עריכה

# תמונה שם מיקום וזמן אויב מלווים
01 Doctorwhorose.jpg רוז כדור הארץ, 2005 התודעה הנסטינית. רוז טיילר (מצטרפת).
רוז טיילר היא סתם עובדת פשוטה בחנות בלונדון של המאה ה-21. חייה משתנים לגמרי שהיא פוגשת נוסע בזמן מסתורי בשם "הדוקטור" ועוזרת לו לסכל פלישה חייזרית.
02 פיצוץ כדור הארץ מהחלל בשנת 5 ביליון.jpg סוף העולם פלטפורמה 1, שנת 5 ביליון קסנדרה. רוז טיילר.
במסעה הראשון עם הדוקטור, רוז מגיעה אל העתיד, ליום שבו כדור הארץ מושמד. בין החייזרים שבאו לצפות באירוע יש בוגד שמתכנן להרוג את כולם...
03 המתים הלא שקטים.jpg המתים הלא שקטים כדור הארץ 1869 גלת'. רוז טיילר
רוז והדוקטור פוגשים את צ'ארלס דיקנס בקארדיף של המאה ה-19, וצריכים לעצור מגפה מסתורית של מתים המתחילים לקום על רגלייהם.
04 חייזרים בלונדון.jpg חייזרים בלונדון כדור הארץ 2006 סליתין. רוז טיילר.
הדוקטור מחזיר את רוז להווה, בדיוק בזמן שחללית מתרסקת במרכז לונדון. הדוקטור צריך לגלות מי הם החייזרים שבחללית, בזמן שהממשלה הבריטית משותקת לחלוטין.
05 מלחמת העולם השלישית.jpg מלחמת העולם השלישית כדור הארץ 2006 סליתין. רוז טיילר.
כל צמרת הממשלה הבריטית מתגלה כחייזרים במסווה- הסלית'ין. אבל איך הדוקטור יכול לעצור את התוכנית של הסלית'ין להשמיד את העולם כשהוא נעול בתוך חדר?
06 דאלק.jpg דאלק כדור הארץ 2012 דאלק. רוז טיילר
אדם מיטשל (מצטרף)
הדוקטור ורוז פוגשים את הנרי ואן סטאטן, מיליונר אמריקאי שמחזיק אוסף ענק של פריטים חייזריים. אבל אחד מהם מתגלה כאויב הכי גדול ומרושע של הדוקטור...
07 המשחק הארוך.jpg המשחק הארוך לווין 5, 200,000הג'גרפס האדיר
העורך.
רוז טיילר
אדם מיטשל (עוזב)
הדוקטור לוקח את רוז ואדם אל לווין 5- תחנת חלל שמשדרת חדשות למין האנושי בעתיד. אבל דברים מוזרים קורים בתחנה: אנשים נעלמים, החדשות שקריות ונראה כאילו מישהו מסתורי מנהל את התחנה מלמעלה...
08 יום האב.jpg יום האב כדור הארץ, 1987 מלאכי מוות רוז טיילר.
הדוקטור לוקח את רוז ליום שבו אביה מת, אבל היא מתערבת ומשנה את ההיסטוריה, מה שעלול להשפיע על העולם כולו.
09 ילד הריק.jpg הילד הריק כדור הארץ, 1941 ילד ריק.רוז טיילר
ג'ק הארקנס (מצטרף)
הדוקטור ורוז עוקבים אחרי חללית אל לונדון בתקופת הבליץ. בזמן שרוז פוגשת טייס מסתורי בשם קפטן ג'ק הארקנס, הדוקטור רודף אחרי ילד מוזר במסיכת גז.
10 הדוקטור רוקד.jpg הדוקטור רוקד כדור הארץ, 1941 ילד ריק.רוז טיילר
ג'ק הארקנס
רוז, הדוקטור וג'ק חייבים לעצור את הילד הריק לפני שיהפוך את כל העולם לדומים לו.
11 עיר פיצוץ.jpg עיר פיצוץ כדור הארץ, 2006 בלון פל פוץ' פסימיר דיי-סליתין.רוז טיילר
ג'ק הארקנס.
בזמן שהטארדיס מתדלקת בקארדיף של ימינו, החבורה מגלה שסלת'ין אחד שרדה ובתפקידה כראש העיר היא מתכננת תוכנית שעלולה להרוס את כדור הארץ.
12 הזאב הרע.jpg זאב רע לווין 5, 200,100 דאלקים רוז טיילר
ג'ק הארקנס.
הדוקטור, רוז וג'ק נחטפים מהטארדיס ומאולצים להשתתף בתחרויות קטלניות, אבל יש משהו מעבר, משהו מסוכן יותר מסתם תוכניות שעשועים...
12 התפצלות הדרכים.jpg התפצלות הדרכים לווין 5, 200,100 דאלקים.רוז טיילר
ג'ק הארקנס (עוזב)
צבא הדאלקים עומד לפלוש ללוויין 5 והדוקטור, רוז וג'ק חייבים להילחם עד הסוף למען כדור הארץ.
** Children-in-need-special.jpg ספיישל 7 דקות- ילדים במצוקה הטארדיס --- רוז טיילר.
לאחר שהדוקטור מתחדש, הפרק מציג את היכרותיה הראשונית של רוז טיילר עם הדוקטור העשירי, ואיך הצליחה לסמוך עליו.
** ספיישל - פלישת חג המולד.jpg ספיישל - פלישת חג המולד כדור הארץ, לונדון, 2006 סיקורקס. רוז טיילר.
כדור הארץ עומד בפני פלישה חייזרית ורוז לא יודעת עם לבטוח בדוקטור. לא רק שהוא השתנה לגמרי, הוא התעלף דווקא בשעתו הקשה ביותר של כדור הארץ.

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית